Frivilligsøknad - Notodden Blues Festival 2023

Så hyggelig at du ønsker å være frivillig hos oss! Det setter vi pris på. 

Som frivillig hos oss, får du ikke bare nye bekjentskaper, men også venner for livet! 

Det er flere grupper det er mulig å jobbe for både før, under og etter festivalen. Kort om disse: 

Arrangementsservice: dette er gruppa for riggerne våre og jobber med infrastrukturen til festivalen og strømtilførselen til alle scener, barer, boder, etc. Ansvarlig for denne gruppa er Olav (olav@bluesfest.no) og Glenn (glenn@bluesfest.no)

Artistvelferd: dette er folka som jobber med å transportere artister til og fra scener, hotell og flyplass, og som er vertskap for alle artistene våre og sørger for at de får det de trenger under deres opphold på Notodden. Ansvarlige for denne gruppa er Tonje (tonje@bluesfest.no) og Geir Olaf (geir@bluesfest.no).

Frivilligvelferd: dette er gruppa som tar vare på resten av våre frivillige. De ordner med camp, mat og drikke, innsjekk og informasjon til alle våre frivillige. De har også ansvaret for Little Stevens Blues School. Ansvarlige for denne gruppa er Nina (nina@bluesfest.no) og Lucy (lucy@bluesfest.no)

Markedsgruppa: denne gjengen jobber i salgsbodene våre og selger merch og billetter og bytter billetter til bånd. Denne gjengen er også ansvarlig for deling av informasjon til alle våre gjester. Ansvarlige for denne gruppa er Dag (dag@bluesfest.no) og Truls (truls@bluesfest.no)

Servering: Dette er bar-gjengen vår. De er ansvarlige for alt som serveres fra barene våre og sørger for god stemning under hele festivalen. Her må du være 18 for å søke. Ansvarlige for gruppa er Lene (lene@bluesfest.no) og Oda (oda@bluesfest.no). 

Vertskap: denne gruppa tar vare på gjestene våre mens de er hos oss, svarer på spørsmål og sørger for at gjestene våre har det bra og at konsertområdene våre er fine og ryddige. Ansvarlige for denne gruppa er Anne Bente (annebente@bluesfest.no) og Ann-Helen (annhelen@bluesfest.no). 


Betingelser for våre frivillige

Som frivillig hos oss, er du festivalens ansikt utad. Derfor er det viktig at vi alle er enige om noen betingelser. Ved å sende inn din søknad, godkjenner du automatisk disse betingelsene.  

1. Som frivillig, er du den våre gjester møter først. Derfor er det viktig at vi alle gjør det vi kan for å skape uforglemmelige minner for publikummet vårt, men også for våre med-frivillige. 

2. Som frivillig, er du ansvarlig for å møte til dine skift - ferdig skiftet i crew-skjorte, edru, mett og klar for innsats! Viser det seg at du ikke er edru på jobb, vil du bli sendt av skift. Du vil få mat på vakt, men noen vakter kan være lengre enn andre så det lurt å ikke møte sulten til skiftet. 

3. Som frivillig, er du ansvarlig for å holde dine ledere oppdatert på hva som skjer. Skulle det skje deg noe som går utover dine skift eller din helse, må du informere dine leder så fort det lar seg gjøre. 

4. Som frivillig, skal du også rapportere inn uønskede hendelser som skjer på din vakt. Dette gjøres i i appen iP Mobile, men nevn det også får din leder. Informasjon om hvordan appen fungerer, gis nærmere festivalen. 

Personinformasjon

+

Førerkort

Førerkort:*

Allergier

Allergier (om ikke din allergi er oppnevnt her, skriv det i infoboksen):*

T-skjorte

T-skjorte størrelse:*

Camping

Ønsker du å bo på frivilligcampen?:*    
Hvis ja; har du telt eller campingvogn/bil? (Hvis nei; velg :*

Parkering

Trenger du parkering?:*    

Samtykke