(sámegillii
// norsk // English)
Riddu Riđđus háliidat ahte min márkaniin galgá leat čielga álgoálbmot profiila,
eatge háliit vuvdiid mat vuvdet hivvodatbuvttaduvvon gálvvuid. Mii juohkit
vuovdinsajiid ohcciid gaskkas geaid mii oaivvildat leat min profiilla
siskkobealde, ja danne lea dehálaš ahte spesifiseret skovvái makkár buktagiid
áiggut vuovdit dahje bijat liŋkka iežat ruovttu- dahje Facebooksiidui. Mii
fuomášuhttit ahte dál ii leat šat vejolaš diktit viessovovnnaid/viessobiillaid
orrut márkanbáikkis, dál lea dušše vejolaš oanehaš áiggit čuoččastit dasa go
buktá/čorge eret gálvvuid vuovdinsajis.
Mii
árvvoštallat dušše daid ohcamiid mat leat boahtán ovdal áigemeari.
Ohcanáigemearri: Geassemánu 1. b. dii. 23:59. Mii vástidat du ohcamuša ovdal geassemánu 10. beaivve.
//
Riddu Riđđu ønsker en tydelig urfolksprofil på
sitt marked, og ønsker ikke utstillere med masseproduserte varer. Vi fordeler
plass blant søkere som har produkter som vi anser som innenfor vår profil, det
er derfor viktig at du spesifiserer hvilke varer du ønsker å selge i skjemaet
eller legger ved lenke til evt. hjemme- eller Facebookside.
Med godkjent søknad om markedsplass følger ett
adgangstegn til festivalen. Ønsker du å ha mer enn én person på jobb på
markedet, må det kjøpes eget adgangstegn (festivalpass/dagspass) for disse som
er gyldig for de dagene de skal være på jobb.
Vi gjør oppmerksom på at det ikke lenger vil være
anledning til å parkere campingvogn/bobil inne på markedsområdet, men at det
kun vil være anledning til kortere stopp i forbindelse med opp/nedrigg av
markedsbod.
Vi prioriterer kun søknader som er kommet innen
tidsfristen.
Søknadsfrist: 1. juni. kl
23.59. Vi svarer
på din søknad innen 10. juni.
//
Riddu
Riđđu wants a clear Indigenous profile in its market, and will prioritize
exhibitors that offer handmade goods. We distribute space among applicants who
have products that we consider to be within our profile. Therefore, it is
important that you specify which items you want to sell. You can list them in
this form or attach a link to a home- or Facebook page. One festival bracelet
is included in the market stall fee. Festival bracelets for additional
personnel must be purchased separately.
We
point out that it will no longer be possible to park a caravan / motorhome
inside the market area, but that there will only be an opportunity for shorter
stops in connection with setting up / taking down market stalls.
We will
only consider applications that have been received by the deadline.
Application deadline: Juni 1st, 11.59 PM (GMT+1). We will get back to you on your application by June 10th.